Vásárlási feltételek
Számunkra fontos, hogy Ön tisztában legyen a jogaival és a közöttünk létrejövő szerződéses viszony tartalmával. Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja a jelen Vásárlási feltétel tartalmát! Ha a jelen Vásárlási feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!
A https://www.primaviz.hu webshopot a Yellow Labs Kft működteti:
A szolgáltató neve: Yellow Labs Kft
A szolgáltató székhelye: 2500 Esztergom, Juliánus Barát utca 19
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: kapcsolat@primaviz.hu
A szolgáltató cégjegyzékszáma: 11-09-015364
A szolgáltató adószáma: 14752401-2-11
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. A vevő felelőssége, hogy a megadott adatok helyesek legyenek. Az ebből adódó számlázási vagy teljesítési problémákért nem áll módunkban jótállni.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (futárszolgálat, személyes átvétel vagy csomagpont), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás (előre utalás), Barion vagy Bankkártya). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Számlázás
Számláinkat elektronikus formában küldjük meg (Távszámla) az ön részére a termék kiszállítását követően a megrendeléskor megadott e-mail címre. A távszámla minden esetben a számlázó program által generált link, melyet a rendeléskor megadott e-mail címre fogunk automatikusan megküldeni. Amennyiben ettől eltérő e-mail címre kéri a számlát küldeni, kérjük jelezze a megrendelés leadásakor azt a megjegyzés rovatban, valamint ha papír alapú számlát is szeretne, úgy kérjük azt is külön jelezze a megjegyzés rovatba a rendelés leadása előtt! A kapott elektronikus számlát mentse el vagy nyomtassa ki, mert az egyben a garancia igazolására is szolgál!
Utólagos számla módosítás vagy egyéb adminisztrációs módosítás esetén Szolgáltató 5.000Ft adminisztrációs díjat felszámolhat!
Kérjük mindig ellenőrizze a SPAM mappáját, mert bizonyos e-mail szolgáltatóknál az automatikus rendelés visszaigazolás, illetve az elektronikus számla SPAM mappába kerülhet, vagy egyáltalán nem kézbesíthető. E-mail fiókjában keressen rá a primaviz@szamlazz.hu címre, amiről a számlát kapni fogja!
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik, melyről visszaigazoló e-mailt küldünk.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a megrendelés állapotáról. Amennyiben nem érkezik meg önhöz az automatikus e-mail, kérjük ellenőrizze a SPAM mappáját! Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatunkat.
Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra (előre utalás), Barion számlás illetve Bankkártyás fizetésre és utánvéttel történő fizetésre egyaránt. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával a küldemény kézbesítőjének vagy az átvételi ponton. Az egyes fizetési lehetőségeknek (pl. utánvét) felára lehet, melyet a kosárban, illetve a megrendelés folyamata alatt mindig feltüntetünk.
Ismétlődő fizetés
Törzsvásárlói programunkba regisztrált felhasználóknak lehetősége van a csere szűrőbetétek időszakos, automatikus házhoz rendeléséhez. Ehhez a Barionon keresztül biztosítjuk az ismétlődő fizetés lehetőségét, így a kártya adatokat kizárólag a Barion kezeli, valamint a számlakivonaton is a Barion Payment Zrt. fog szerepelni.
A szűrő típusnak, illetve a beállítástól függően 6 vagy 12 havonta küldjük a csere szűrőbetétet erre a szolgáltatásunkra feliratkozott törzsvásárlóinknak. Ekkor kerül levonásra a szűrőbetét díja, melynek aktuális listaára megtekinthető bárki számára, illetve törzsvásárlóként bejelentkezés után az egyedi, törzsvásárlói ár jelenik meg a webshopban. További információt a törzsvásárlói programunkban talál.
Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal vagy csomagpontra történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok: Futárszolgálat (GLS), Csomagpont (GLS vagy) vagy személyes átvétel.
Kiszállítási idő: általában 2-5 nap. Egyéb esetekben ezt jelezzük a termék adatlapján, illetve a rendelési visszaigazoláson is!
Szállítási díjak a választott szállítási módtól függően változnak, vagy bizonyos vásárlási érték felett ingyenes. A kosár oldalon pontosan feltűntetésre kerülnek.
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a Vásárlási feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú és cselekvőképes.
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Kivétel ez alól a higiénés termékek (pl. szűrőbetét vagy kulacs), melyek eredeti csomagolása (szűrőbetétnél a vákuumfólia) sértetlensége esetén áll módunkban csak visszavenni. Bővebb tájékoztatást az "Elállási nyilatkozat" tartalmaz, melyet a megrendeléssel együtt automatikusan megkap e-mailben.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatják, utólag hozzáférhető lesz (megrendelés visszaigazoló e-mail).
Elállási jog / Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől tizennégy (14) napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és a termék visszaérkezését követő tizennégy (14) napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (Csomagpont munkatárs vagy futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról. Az elállási jog gyakorlása csak természetes személyeket illet meg! Az elállási jog gyakorlásához töltse ki az Elállási felmondási nyilatkozatot és azt elektronikus formában a kapcsolat@primaviz.hu címre legyen kedves megküldeni.
A terméket minden esetben GLS futárral küldje vissza raktárunk címére (2760 Nagykáta, Kázmér utca 22), térítésmentesen!
Utánvéttel vagy portósan feladott csomagokat nem áll módunkban átvenni!
A termék árát minden esetben utalással teljesítjük az ön által megadott számlaszámra!
Az át nem vett küldemények nem számítanak az elállási jog biztosította lehetőségnek. A megrendelő köteles a megrendelt terméket átvenni, illetve ha az meghiúsul, úgy kereskedő jogosult a szállítás díját (oda-vissza) megtéríttetni megrendelővel.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a megrendelése státuszáról. A "Kapcsolat" menüponton keresztül a megrendelés számára hivatkozva, vagy a kapott e-mailre válaszolva írásban van lehetőség rendelésének visszavonására vagy módosítására. A rendelés során megadott e-mail cím pontosságáról vagy az elgépelésből fakadó esetleges félreértések kizárólag a megrendelő felelőssége!
A megrendelőnek lehetősége van térítésmentesen módosítani vagy törölni a megrendelést, míg az nem került feldolgozásra. Amikor a megrendelés "Szállításra előkészítve", "Elküldve" vagy "Teljesítve" állapotba kerül, akkor a megrendelőt fizetési kötelezettség terheli az Elállási Jog részben foglaltak szerint.
Ügyfélszolgálat
A webshop tulajdonosa ügyfélszolgálatot üzemeltet, melyre a megrendelésekkel kapcsolatban lehet érdeklődni írásban, illetve a termékeinkhez kötődő technikai szaktanácsadás végett. Írásban a kapcsolat menüponton keresztül vagy a főoldalon elhelyezett telefonos elérhetőségen keresztül. Az ügyfélszolgálat e-mail címe: kapcsolat@primaviz.hu.
Szerzői Jogok
A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A webshop oldalain található tartalmat szerzői jog védi, beleértve a termékleírásokat, útmutatókat, képeket, videót és a szakmai blogot is. A Yellow Labs Kft külön írásos engedélye nélkül bármilyen anyagunkat részben vagy egészben felhasználni vagy hivatkozni még a forrás megjelölése mellett is tilos! Ennek elmulasztása esetén minden jogkövetkezmény az illetéktelen használót terheli!
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései az irányadóak.
Online Pénztárca
Az Online Pénztárcába jóváírt kuponokat a Vásárló az adott rendelés teljesítése után, mindig csak a következő vásárlások során használhatja fel, mint egy utólagosan kapott kedvezményt. A Vásárló a következő vásárláskor kizárólag a korábbi fiókadataival belépve (e-mail cím, titkos kód) 10.000 Forintonként 500 Ft értékű kupont válthat be.
Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaság jogosult bármikor korlátozni A kuponok felhasználását, illetve a maximálisan összegyűjthető kuponok összeghatárát. Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaságnak jogában áll a már összegyűjtött kuponokat bármikor csökkenteni vagy megszüntetni, amiről az aktív felhasználók számára előzetes értesítést küld, amelyben tájékoztatást nyújt a csökkentésig vagy megszüntetésig gyűjtött, de még fel nem használt kuponok tekintetében.
A kuponok érvényességig az aktív partnereinknél felhasználhatók. Partnereink mindenkori elérhetősége a https://www.onlinepenztarca.hu oldalon megtekinthető.
A beváltás feltételei:
A kupon értékhatártól függetlenül felhasználható (10.000 Ft feletti végösszegű megrendelésekre).
A kupon készpénzre nem váltható át.
A kupon más kedvezménnyel, egyedi árral össze nem vonható.
A Vásárló megrendeléskor köteles jelezni a beváltási szándékát, más esetben a kupont sajnos nem tudjuk elfogadni. (Amennyiben online rendel, ezt a lehetőséget a rendszer automatikusan fel fogja ajánlani.)
Termék cseréje esetén az onlinePénztárcával való fizetés kizárólag a különbözetre vehető igénybe.
Az onlinePénztárcából való fizetés csak azon felhasználó számára lehetséges, aki aktív fiókkal rendelkezik az onlinePénztárcában.